4 kwietnia 2013

Owsianka orzechowa z suszonymi owocami

Dzisiaj moją owsiankę wzbogaciłam o mielone  orzechy. Dodatkowo oprócz daktyli dodałam namoczone jagody Goji. Moja owsianka stała się jeszcze zdrowsza.















Owsianka orzechowa  z suszonymi owocami


  • 2 szklanki wody
  • 2 szklanki mleka
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • szczypta soli
  • pół szklanki zmielonych orzechów
  • 2 łyżki posiekanych daktyli
  • 2 łyżki  jagód Goji

Jagody Goji zalej niewielką ilością przegotowanej , letniej wody, by napęczniały.
 Płatki owsiane zalej wodą, dodaj szczyptę soli  po czym wstaw na piec.






Zagotuj, dodaj mleko i gotuj razem  kilka minut.
Pod koniec gotowania dodaj zmielone orzechy. Zestaw zupę z ognia, dodaj  posiekane daktyle  oraz namoczone jagody Goji (bez wody z moczenia). Podawaj od razu na gorąco.



2 komentarze:

  1. A ja jeszcze polałam na koniec syropem żurawinowym. Nie mogę jeść żadnego nabiału, a na wodzie owsianka musi być jak dla mnie trochę słodsza. Jagody Goji za to bardzo fajny dodatek, nasluchałam się ostatnio jakie są super zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej sytuacji polecam dodatek mleka kokosowego - jeśli lubisz kokosowy smak, owsianka z nim jest jeszcze lepsza niż z mlekiem.

    OdpowiedzUsuń