10 lutego 2015

Skórka pomarańczowa. Liść laurowy. Wianki na mole.

Mole spożywcze mogą być utrapieniem gospodyni. Całkiem niespodziewanie można przynieść "zrażoną molami" torebkę mąki ze sklepu. Po rozmnożeniu się  fruwających i pełzajacych nieproszonych gości na ogół trzeba wyrzucić całą zawartość szafek.
Przeczytałam gdzieś, że mole te nie lubią zapachu cytrusów i liści laurowych.
Postanowiłam więc ze skórek pomarańczowych zrobić łańcuchy antymolowe.
Oskubałam też moje drzewko laurowe i wzbogaciłam je jego listkami
Sama jestem ciekawa efektu. Tak więc coś z niczego!



 Wianki na mole.


  • skórki z dwóch pomarańcz
  • igła z nitkami
  • listki laurowe


Pokrój skórki  w małe cząstki i nawlekaj je na nić naprzemiennie z listkami laurowymi.
Umieść na torebkach z maką, otrębami itp.
Wianki calkiem ładnie prezentują się w szafkach kuchennych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz