23 grudnia 2012

Wesołych Świąt

No niestety, choć wiele sobie obiecywałam przed świętami napisać o śląskich tradycyjnych potrawach, nie udało się.
Najpierw mocno zaangażowana w przygotowania jubileuszowe mojej mamy zabrakło na to czasu, potem, po imprezie dopadło mnie choróbsko. Bardzo mi przykro, ale nie moja wina.

Jedynie mogę złożyć Wam najlepsze życzenia:


 Życzę Wam przede wszystkim zdrowych Świąt  Bożego Narodzenia, a także  głębi ich  przeżywania,  Nie może też zabraknąć pysznego jedzenia i prezentów pod choinką niekoniecznie drogich, ale takich prosto z serca - czego Wam gorąco życzę.



A to miseczka śląskich makówek, jednego z najlepszych świątecznych deserów (moim zdaniem).

2 komentarze:

  1. Zgadzam się ,u mnie też co roku goszczą makówki-pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń