26 września 2012

Flaczki w rosole z kaczki.

Dziś znowu o zupie. Gdy nie mam zbyt wiele czasu gotuję zupę.
No ogół jest to zupa treściwa z dodatkiem białka roślinnego lub mięska.
Bardzo lubimy też flaczki, szczególnie cielęce. Są bardzo delikatne.
Ponieważ miałam cały garnek rosołu z kaczki, w jeden dzień ugotowałam pomidorówkę, a w drugi flaczki. Były pyszne, więc postanowiłam Wam je opisać.

Flaczki w rosole z kaczki.


  • 1  porcja rosołowa z kaczki
  • porcja warzyw do rosołu
  • 1 ostra papryczka
  • sól, pieprz do smaku
  • 1/2 kg flaczków cielęcych (obgotowanych)
  • natka pietruszki
  • majeranek















Z porcji rosołowej z dodatkiem warzyw i ostrej papryczki ugotuj rosół tradycyjną metodą, czyli na bardzo małym ogniu z niewielką ilością soli i pieprzu.





Flaczki zalej małą ilością wody, zagotuj. Przelej przez sito. Zrób jeszcze raz to samo.
Trzeci raz zalej flaczki przecedzonym przez sito rosołem.
Gotuj je do do miękkości. Pod koniec gotowania dodaj majeranek i natkę pietruszki.









Dopraw zupę sola i pieprzem do smaku.




Podawaj od razu na gorąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz