5 listopada 2012

Masełka Lurpak

Niedawno otrzymałam do przetestowania trzy pudełeczka  miksów Lurpak. Znam masło klasyczne i lekko solone - przyznaję, że to produkty z górnej półki. Ciekawa byłam tych miksów, szczególnie oliwkowego.
Ponieważ sama czasem robię masło ze śmietanki wiejskiej a następnie mieszam z różnymi składnikami. Czasami dodawałam właśnie  oliwę z pierwszego tłoczenia - stąd moja ciekawość.
Od dawna nie kupowałam żadnych miksów zrażona nieprzyjemnym smakiem margarynowym.
W przypadku Lurpak - wynik pozytywny, smak masła jest nieprzytłoczony domieszką.
Nie wiem czy dlatego, że jestem przyzwyczajona do mieszanki masła z oliwą, moim zdaniem najbardziej zdrową, miks Lurpak z oliwą z oliwek najbardziej mi odpowiada.
W porywie oliwkowego smaku upiekłam na konkurs blogerów kulinarnych chlebek z oliwkami.
Pachniał niesamowicie!



 Jedząc przesmarowałam kromeczkę miksem oliwkowym Lurpak - pełnia smakowego szczęścia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz