31 października 2014

Dżem wiśniowy. Twaróg. Serowa roladka śniadaniowa z ziarnami.

Drugą propozycją z aromatycznym dżemem wiśniowym przygotowałam w 10 minut.
Zobaczcie sami. jakie to proste!



Serowa roladka śniadaniowa z ziarnami.

  • dżem wiśniowy Łowicz 
  • 500 g twarogu (krajanka)
  • 100 ml jogurtu
  • 1 szklanka domowych musli (prażone ziarna, płatki i siemie lniane)
  • listki mięty do dekoracji 


 Domowe musli rozsypałam na papierze do pieczenia
cieńką warstwą.
Do twarogu dodałam jogurt i rozgniotłam go na jednolitą masę przy pomocy widelca.
Masę twarogową rozłożyłam na musli.
Na srodku rolady ułożyłam dość spory wałeczek z dżemu wiśniowego Łowicz.
Zrolowałam wszystko przy pomocy papieru dość ścisle w podłużny cukiereczek.
Odstawiłam roladkę na chwilę i zaparzyłam sobie poranna kawę.

Dżem dobry, pobudka






Rozwinęłam  papier i pokroiłam roladę na porcje.


Takie śniadania można jeść codziennie!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz