30 września 2014

Deser lodowy na Dzień Chłopaka

Mój chłopak jest nieco przerośniety, więc obchodzimy ten dzień z przymrużeniem oka.
Ale zawsze to okazja, by zjeść coś pysznego na przykład

Deser lodowy na Dzień Chłopaka





  • 500 ml lodów
  • 1 szklanka śmietanki kremowej
  • 50 g czekolady
  • 1 szklanka wiśni z nalewki
  • 10 dag chałwy sezamowej kakowej




Dzień wcześniej przygotowałam śmietankę czekoladową.Zagrzałam kremówkę, dodałam połamaną
czekoladę i wymieszałam do chwili całkowitego rozpuszczenia.
Wstawiłam w chłodne miejsce.
Następnego dnia przed przygotowaniem deseru ubiłam ją na sztywno.





Odsączyłam wiśnie z nalewki.
Przygotowałam  pucharki.







Na dno nałożyłam porcje lodów, odrobinę bitej śmietany i część wiśni oraz pokruszonej chałwy.
Następnie nałożyłam kolejną warstwę śmietany. Górę posypałam wiśniami i pozostałą pokruszoną chałwą.




Mój "Chłopak", który przepada za chałwą był zachwycony
 

2 komentarze:

  1. No ja myślę! Mój chłopak dostał pierogi. Kupne. Bo niestety, po 8 jednostkach lekcyjnych jeszcze nam zrobili konferencję :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym była chłopakiem też bym się ucieszyła - uwielbiam pierogi!
    Szczyt nietaktu robić konferencję w Dzień Chłopaka... co nie?
    :P

    OdpowiedzUsuń