14 września 2014

Lodowy orzechowe z chrupkami i adwokatem.

Jeszcze dzisiaj o deserze lodowym z płatkami brownie, orzechami i adwokatem .
Był pyszny! To sposób na podrasowanie zwykłych lodów z pudełka.



Lodowy orzechowe z chrupkami i adwokatem


  • 1000 ml lodów śmietankowo-orzechowych
  • 12 łyżek płatków czekoladowych brownie
  • 8 łyżek likieru typu Adwokat
  • 4 łyżki startych i uprażonych orzechów włoskich 

Do miseczek wsypałam po łyżce płatków śniadaniowych.
Lody pokroiłam na 8 kostek. Do kazdej miseczki włożyłam po dwie kostki lodów.


Każdą porcję lodów polałam dwoma łyżkami gęstego domowego likieru jajecznego typu Adwokat.
Każdy deser posypałam dwoma łyżkami płatków czekoladowych.










Desery posypałam startymi i uprażonymi na suchej patelni orzechami włoskimi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz