14 czerwca 2011

Konkurs "Sfera Dobrego Smaku" .

Nie do wiary! Już tyle czasu tu nie zaglądałam.
Natłok codziennych zajęć i przygotowanie do konkursów zajęły mnie całkowicie.
Wysłałam dwa zgłoszenia i obydwa zostały zakwalifikowane do finału.
Najpierw wyjazd do Warszawy na finał konkursu  "Sfera  Dobrego Smaku".
Tutaj na stronie organizatora znajdziecie sprawozdanie z konkursu . Nie będę się powtarzała.
Organizacja była wspaniała, dzięki sponsorom dostęp do świetnych produktów - więc można było
przygotować coś smacznego na grillach marki Weber.
Gotowałam razem z mężem, choc na codzień niezbyt często mi pomaga.
Tak wyglądały  nasze potrawy:

Zupa kremowa z cukinii, pierś z kurczaka nadziewana morelami, mozzarellą i szynka parmeńską.
Na deser delikatny kokajl z miętową nutą.
Poznałam panią Hannę Szymanderską (pani z lewej strony)- to wspaniała, ciepła osoba.
Obok wspaniali mistrzowie kuchni - p. Jarek Uściński oraz Piotr Szczygielski

Jedną z nagród były dwie pięknie ilustrowane książki  p. Hani z własnoręcznymi wpisami.



Pamiątkowe zdjęcie z wszystkimi uczestnikami konkursu. Mimo zmęczenia atmosfera była wspaniała

1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci Izko! Choć niezbyt wiem co się z tym wiąże.....
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń