3 listopada 2014

Naleśnikowe rożki z owocami

Takie naleśniki można zjeść na śniadanie lub są świetnym deserem.
Jesli ktoś lubi słodkie dania obiadowe można zjeść je i na obiad. Uniwersalne danie :)



Naleśnikowe rożki z owocami


  • naleśniki : 2 jaja
  • 1/2 litra serwatki (lub wody wymieszanej z mlekiem pół na pół)
  • szczypta kurkumy
  • 2 łyżki otrębów owsianych
  • mąka pszenna ile zabierze
  • olej rzepakowy  do smażenia naleśników
  • farsz: 400 g twarożku kremowego
  • cukier puder do smaku
  • sezonowe owoce np. khaki, granat, winogrona, banany itp
  • liście mięty do dekoracji


Przygotowałam gładkie ciasto naleśnikowe  z podanych składników.
Usmażyłam naleśniki.
Wymieszałam twarożek dodając cukier puder do smaku.





Obrałam owoce. Winogrona przepołowiłam i wypestkowałam.
Khaki i banany pokroiłam w plasterki.
Wyjęłam ziarna granatu.
Pokroiłam naleśniki na połówki, zwinęłam w rożki po czym napełniłam twarożkiem i owocami.


Ułożyłam rożki na talerzach, udekorowałam owocami i listkami mięty.





1 komentarz: